קידום אתרים בזול

מקדם אתרים בגוגל באמצעות גוגל אדוורדס היא פלטפורמה בה תוכלו
לפרסם את החברה, המוצר או השירות שלכם על מנת להגדיל את המכירות.
זהו מודל שיווק בתשלום לקליק שקיים כבר יותר מ-17 שנים.
כיום, גוגל אדוורדס הוא אחד מערוצי הפרסום החזקים ביותר לעסקים קטנים ובינוניים.
ישנם שני סוגים עיקריים של מודעות: מודעת חיפוש ומודעה ברשת המדיה.
המטרה של מודעות חיפוש היא להציג את המודעה
שלך כאשר מישהו מחפש מילות מפתח מסוימות הקשורות לעסק שלך.
מודעות לתצוגה מוצגות באתרים כמו YouTube, Gmail או דפי תוצאות החיפוש של Google
על סמך נושאים רלוונטיים של העסק שלך.
ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מקדמים את האתרים שלהם.
חלק מזה כולל קבלת תנועה רבה יותר לבלוגים, הגדלת המרות המכירות ובניית מוניטין באמצעות סמכות.

מקדם אתרים

גוגל הייתה מעצמה כבר שנים ולא נראה שזה יסתיים בקרוב.
ישנן דרכים רבות מקדם אתרים פרילנסר ואחת הדרכים היא הפיכת שותף לגוגל אדוורדס.
הפיכתך לשותף מאפשר לך לייצר יותר תנועה על ידי יצירת מודעות משלך במקום להסתמך רק
על אפשרות המודעות של גוגל באפשרויות הסרגל הצדדי.
לגוגל אדוורדס יש גם פוטנציאל לשיעורי המרות גבוהים יותר מכיוון
שהאנשים שאולי מבקרים באתר שלך עשויים לגלוש במיוחד עבור העסק או המוצר שלך שאתה מציע.
סוגים אלה של קידום מכירות יכולים לעזור להגדיל את ההכנסות וכן לגרום לאתר שלך לבלוט מאתרים אחרים שמנסים למשוך מבקרים שיש להם

מקדם אתרים בגוגל שמצליח בתוצאות

גוגל הכריזה על יוזמה חדשה בשם Accelerated Mobile Pages (AMP).
זהו מפרט טכני בקוד פתוח המגדיר כיצד דפי אינטרנט לנייד יכולים להיטען באופן מיידי.
המטרה של גוגל היא להפוך את חווית המשתמש באינטרנט, במכשירים ניידים ובכל מקום זהה לזה.
ה-AMP מבוסס JavaScript מציג טקסט, תמונות וסרטונים מבלי לבצע סיבוב הלוך ושוב לשרת.
הדבר היחיד שהוא דורש הוא חיבור לאינטרנט וטלפון או טאבלט מהירים. גוגל גם מבטיחה שהכל ייטען תוך פחות
משנייה אחת, מה שאמור להגביר מאוד את המעורבות עם הקוראים, שהופכים יותר ויותר חסרי סבלנות לזמני טעינת הדפים בחיבורים איטיים יותר או במכשירים ישנים יותר.

גוגל משתמשת לעתים קרובות במנוע החיפוש שלהם כדי לקדם אתרים מסוימים.
הם עושים זאת על ידי הוספת קטע טקסט וקישור לאתר המקודם ב-SERP.
הם עושים זאת באמצעות שימוש ב"קטעי טקסט עשירים" שהם מושכים יותר מבחינה ויזואלית
מקישורי טקסט רגיל. קטעים אלה כוללים בדרך כלל תמונה, סרטון או תקציר של מאמר, אם רלוונטי, שנועדו
לפתות את המחפשים ללחוץ עליהם.
קטעי קידום מכירות מכונים גם לוחות ידע של Google או קטעי קוד מוצגים.

קידום אתרים בזול

קידום אתרים אורגני

אסטרטגיית ה-SEO תמיד הייתה להשקיע בתוכן בעמוד ולהשתמש בשיווק מחוץ לדף כדי להשיג תנועה.
קידום אתרים עשה עליית מדרגה גדולה עם Google PPC. כיום תוכלו גם לקדם את האתר שלכם בגוגל, וזה מצוין למי שרק מתחיל בלי תקציב נרחב לפרסום.
גוגל אדוורדס מאפשר לעסקים לקנות מילות מפתח שיציגו מודעות בזמן שהם מחפשים בגוגל.
החלק הטוב ביותר בכך הוא שהמודעות מוצגות רק כאשר מישהו מחפש מילות מפתח הקשורות למה שאתה מקדם.
זה מושלם לעסקים קטנים שיש להם משאבים ותקציב מוגבלים אך עדיין רוצים להגיע וחשיפה בקנה מידה עולמי.

קדם אתרים באמצעות גוגל אדוורדס.

גוגל אדוורדס היא פלטפורמת פרסום שעוזרת לך מקדם אתרים בגוגל לקהל היעד שלך ולהראות לו את המוצר או השירות שלך.
אתה יכול להשתמש בגוגל אדוורדס כדי לקדם אתרים בפייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ובפלטפורמות אחרות.
– אם אתה רוצה להגדיל את החשיפה של אתר אינטרנט, אתה יכול להפעיל מודעות עם מיקוד לפי מילות מפתח.
– אתה יכול לקבל יותר צפיות אם אתה מקדם באתר ידוע או בקבוצת אתרים (למשל, פייסבוק).
– עליך להוציא כסף כדי לשלם עבור מיקום המודעה שלך כדי לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות החיפוש.

מאמרים נוספים

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

uditeitler בלוג עם המון טיפים שווים

בלוג שווה עם המון טיפים שימושיים

קרא עוד